Na začátku byla vášeň klienta pro cyklistiku. Resp. jeho nadšení pro francouzskou značku cyklooblečení a doplňků Café du Cycliste. Pak přišel nápad vytvořit zastoupení této ikonické značky pro Českou republiku.
Vymysleli jsme název / obchodní značku VELOKLASIK, logo, grafický styl. Připravili jsme veškerou komunikaci: plachty, letáčky, polepy, merchandising, webovou stránku, … Zkrátka vše, co třeba k úspěšnému startu značky na zelené louce.
Nejvíce ze všeho si však vážíme úzkého partnerství, které jsme si s klientem vytvořili. Pravidelné VELOKLASIK kávy už dávno přesáhly rámec zadávání dalších materiálů k designu & výrobě. Diskutujeme o cyklistice, byznysu a jak ho rozvíjet, nebo o dalších (společných) projektech. Nejsme jen marketéři, jsme byznysmeni. A věříme, že v tom je náš WEXTRA přínos každému klientovi.