Naše práce

NEMA

Online marketing jako stroj na zakázky

Klient

Nema

Datum

2020

Co se nám povedlo

    • Propracovanou strategií a správnými online nástroji zvýšit počet poptávek a zakázek do výroby o 40%
    • Za pouhých několik dní oslovit 500 000 potenciálních klientů přes sociální sítě a PPC
    • Vytvořit komplexní web stránky oslovující několik cílových skupin současně a fungující jako chytrý "stroj" na zakázky
    • Nastavit efektivní komunikační procesy přímo ve firmě klienta /CRM/
nema-logo
nema-www

Příběh

Nema, spol. s r.o. je přední, český výrobce střešních konstrukcí (krovy, vazníky) a montovaných dřevostaveb. Bezkonkurenční kvalitou, jedinečným servisem a technickou podporou je vyhledávaným dodavatelem stovek obchodních, stavebních a realizačních firem. Především je to však skvělá parta srdcařů, které práce se dřevem baví.

Prvním krokem k nastartování spolupráce byl náš intenzivní "business consulting". Týdny jsme trávili zjišťováním fungování firmy, interních procesů či identifikací interních komunikační toků a jejich zefektivněním. Vše s cílem, aby připravovaná propagace zákazníka nejen přivedla, ale hladce jeho poptávku přeměnila v realizovanou zakázku. Věnovali jsme čas rozhovorům s klíčovými zaměstnanci i studiu samotného dřevostavebního businessu. V neposlední řadě jsme vyzpovídali desítky zákazníků a identifikovali klíčové potřeby a přání.

A takto přistupujeme ke každé zakázce, protože jedině tak lze dosáhnout funkčního výsledku.

Připravili jsme kompletní grafický manuál značky. Vytvořili jsme web stránky, které oslovují několik cílových skupin zároveň a v návštěvníky jasně vedou k akci: zavolat nebo poslat poptávku. A fungují! Nastavili jsme sociální sítě, PPC, propracovaný systém e-mailingů & CRM. Připravili bezpočet tištěných materiálů i velkoformátových reklam. Úspěšně plníme výrobu a paralelně pracujeme na dalších projektech, kterými současný systém zdokonalujeme a uzavíráme kruh. Finišujeme např. systém automatizovaného prodejce nebo připravujeme osvětové weby, které budou komunitu nakloněnou dřevostavbám rozšiřovat.

Vizí společnosti Nema je "Dřevo jako materiál první volby. A když dřevo, tak Nema". A my děláme vše proto, abychom společně tuto vizi naplnili.

www.nema.cz

nema-logo

facelift loga
a nová korporátní identita

nema-www

nová www prezentace
www.nema.cz

nema-www

několik nových podpůrných microsites fungujících jako chytrý "stroj" na zakázky

nema-brand-manual

brand Manuál NEMA

nema-propagacni-materialy

propagační materiály

nema-rollup

výkonnostní marketing

Realizované aktivity

    • Hloubková analýza a business konzultace
    • Komunikačně - obchodní strategie
    • Brand building
    • Logo a korporátní identita (manuál značky)
    • Web stránky
    • E-mailing a CRM (strategie, realizace, optimalizace)
    • Sociální média (strategie, nastavení, správa)
    • Online marketing (strategie, nastavení, správa a optimalizace)
    • Výkonnostní reklama
    • Kompletní grafické práce
    • Foto a video produkce
    • Veškeré propagační materiály