Naše práce

VELOKLASIK

Výhradní zastoupení ikonické značky Café du Cycliste pro český trh

Klient

VELOKLASIK

Datum

Q2 - Q3 2019

Co se nám povedlo

    • Vytvořit hrdou lokální značku VELOKLASIK, která důstojně přijme ikonické Café du Cycliste pod svá křídla
    • Připravit atraktivní vizuální styl budící nespočet pozitivních ohlasů (nejen) v komunitě cyklistů
    • Chytrým cílením kampaní a správným obsahem vygenerovat návštěvnost na e-shop v řádech tisíců během jednoho měsíce; při ceně 0,70 Kč/návštěva

Příběh

Na začátku byla vášeň klienta pro cyklistiku. Resp. jeho nadšení pro francouzskou značku cyklooblečení a doplňků Café du Cycliste. Pak přišel nápad vytvořit zastoupení této ikonické značky pro Českou republiku.

Vymysleli jsme název / obchodní značku VELOKLASIK, logo, grafický styl. Připravili jsme veškerou komunikaci: plachty, letáčky, polepy, merchandising, webovou stránku, … Zkrátka vše, co třeba k úspěšnému startu značky na zelené louce.

Nejvíce ze všeho si však vážíme úzkého partnerství, které jsme si s klientem vytvořili. Pravidelné VELOKLASIK kávy už dávno přesáhly rámec zadávání dalších materiálů k designu & výrobě. Diskutujeme o cyklistice, byznysu a jak ho rozvíjet, nebo o dalších (společných) projektech. Nejsme jen marketéři, jsme byznysmeni. A v tom je, věříme, náš WEXTRA přínos každému klientovi.

Realizované aktivity

    • Analýza a konzultace
    • Strategie
    • Brand building
    • Logo & Corporate Identity
    • Kompletní grafické práce
    • Propagační materiály
    • Billboardy, plachty, branding vozidel
    • Merchandising (cyklodresy, kšiltovky, apod.)
    • Web stránka
    • Online marketing
    • Sociální média & kampaně

VELOKLASIK